Kontoindstillinger

Fel användare eller Kodeord

LOG PÅ Glemt dit kodeord?

Spørgsmål og Svar

Her har vi samlet de mest almindelige spørgsmål fra vores brugere. Hvis du har spørgsmål som ikke findes på listen, skal du ikke tøve med at sende dem til support@hejalbert.dk, så svarer vi inden for 24 timer på hverdage

Hvordan afslutter jeg mit abonnement, som jeg har købt via hjemmesiden (hejalbert.dk)?

Log ind på kontoindstillinger med dit telefonnummer (0XXX XXXX) og samme kodeord som vi har sendt i en sms for at afslutte eller ændre dit abonnement. Hvis du har glemt kodeordet kan du anvende funktionen ”Glemt kodeord” på hjemmesiden for at modtage en sms med et nye kodeord.

Hvor længe er mit abonnement aktivt efter jeg har afsluttet det?

Efter afslutning er dit abonnement aktivt indtil betalingsperioden er overstået, dvs. vi kommer ikke til at opkræve betaling efter abonnementet er udløbet. Et eksempel: Du køber et månedsabonnement på Albert den 1. januar og afslutter abonnementet den 15. januar. Du kan da fortsat anvende Albert ubegrænset til og med den 31. januar. Fra og med den 1. februar er dit abonnement afsluttet.

Kan jeg få adgang til mine gemte data?

Ja, selvfølgelig kan du det. Send en mail til support@hejalbert.dk, så laver vi en rapport, og sender den til dig.

Kan jeg slette mine personlige oplysninger?

Ja, selvfølgelig kan du det. Send en mail til support@hejalbert.dk, så sletter vi alle dine personlige oplysninger. OBS: bemærk at dette også vil afslutte din konto

Hvad skal jeg gøre hvis tjenesten driller?

Skulle du støde på en fejl før vi gør, så send den venligst til support@hejalbert.dk sammen med dit brugernavn og hvilken enhed du anvender. Hvis du er den første til at finde fejlen, giver vi dig en gratis premiumkonto i en måned!